گنبدسازی- گلدسته سازی

گنبد سازی، گلدسته سازی، گلدسته سازی مسجد، گنبد سازی مسجد

گنبدسازی- گلدسته سازی

گنبد سازی، گلدسته سازی، گلدسته سازی مسجد، گنبد سازی مسجد

ساخت گلدسته چگونه است؟

امروزه برای ساخت گلدسته‌های مساجد و اماکن متبرکه از  بیشتر استفاده می‌کنند و به دلایل زیر از سایر نمونه‌های گلدسته‌ها بهتر است که عبارت اند از :
تسریع در ساخت و نصب آن
طراحی زیبای آن
دوام و مقاومت بالای آن
نصب راحت و سریع
وزن سبک 
پایین بودن هزینه ساخت و اجرای آن
ساختمان گلدسته‌ها از نظر ساختاری به 4 دسته تقسیم می‌شوند که عبارت اند از :
1. پایه
2. بدنه
3. سرپوش
4. راس
یکی از موارد مهم در ساخت گلدسته این است که زمین حتما سفت و محکم باشد تا پایه‌های آن بتواند وزن سنگین گلدسته و بدنه‌ی آن را تحمل نماید. سطح مقطع پایه‌ها معمولا 4 وجهی یا 8 وجهی هستند و به صورت مخروط یا استوانه ساخته می‌شوند.

سپس قسمت سرپوش را که جایگاه موذن است را به بدنه گلدسته متصل می‌کنند و در واقع مهم‌ترین قسمت گلدسته قسمت سرپوش است زیرا دعوت به نماز در آن قسمت صورت می‌گیرد. در ساخت سرپوش لازم نیست از قاعده خاصی تبعیت شود و محل قرار گیری آن مهم نیست.
محل قرار گیری گلدسته‌ها ممکن است در هر جایی متفاوت باشد مانند :
گوشه مسجد مانند مسجد النبی در مدینه و مسجد جامع عمر
ضلع غربی و شمالی مانند مسجد قیروان در تونس
خارج از مسجد مانند مسجد سامرا
درب ورودی مانند مساجد ایرانی
گلدسته‌سازی ثارالله goldastehsaralah.ir یکی از سازندگان معتبر در امر گلدسته سازی و ساخت گنبد در طرح‌ها و ابعاد مختلفی است که از سال 1379 فعالیت کاری خود را در این زمینه در استان مازندران شهرستان قائم‌شهر آغاز کرده است.
با توجه به نوسانات قیمت در بازار می‌توانید با مراجعه به سایت گلدسته ثارالله از خدمات و کاتالوگ محصولات و همچنین اطلاع از قیمت‌ها دیدن فرمایید یا با شماره تلفن‌های زیر با مدیریت اسماعیلی تماس حاصل فرمایید.
09112257585
09113231628